Kantar TNS

Měření online-offline nákupního procesu - ROPO

Chování Vašich zákazníků, kteří si zjišťují informace o produktech na internetu a následně nakupují v kamenném obchodu (tzv. ROPO - research online, purchase offline), je pro dnešní internet velmi typické. Někteří z nich dokonce začnou s nákupem online, ale v určité fázi tento proces přeruší a nákup dokončí offline.

Pokud potřebujete vyhodnotit návratnost investic do online marketingu, nebo pochopit, proč se Vaši zákazníci takto chovají, nezbývá, než ROPO efekt kvantifikovat. Jedině tak lze identifikovat část tržeb, která je sice generována na prodejnách, ale ve skutečnosti je podnícena či ovlivněna online.

Proto bychom Vám rádi představili nový nástroj TNS AISA eye, který umí takovéto chování vyhodnocovat a měřit.

 

S pomocí eye oslovujeme konkrétní lidi, kteří na Vašich stránkách skutečně byli. To nám umožní spočítat nejen ROPO index Vašich stránek, ale také odpovědět na mnoho souvisejících otázek.

Ovlivňuje Vaše online reklama prodeje?
Jaký je rozhodovací proces Vašich zákazníků?
Přivádí Vaše online kampaň správnou cílovou skupinu?
Proč lidé Váš web opustili nebo naopak navštívili?
Proč nefunguje Vaše call to action?
Co brání zákazníkům dokončit nákup produktu online?
Co je naopak motivuje k online nákupu produktů?
Jaké kroky podnikli, když stránky opustili?

Základem eye je řízený panel MyMap. Díky němu můžeme sledovat online i offline chování uživatelů Vašeho webu, portálu nebo eshopu.
Každý člen myMAPu poskytuje TNS AISA osobní souhlas, rodné číslo a osobní telefonní číslo. Tyto údaje před samotným zanesením do databáze ještě telefonicky ověřujeme a následně mu doporučeně posíláme unikátní identifikační číslo.
V MyMap je aktuálně zařazeno 43 308 jedinců (21 420 domácností) z celé České republiky. MyMap používáme ročně k 600 projektů, včetně syndikovaných studií (Lifestyle, tru, Češi v síti, apod.).
Proto můžeme údaje o chování návštěvníků Vašich stránek propojit s mnoha dalšími informacemi.

Pokud Vás eye zajímá a chcete se dozvědět, jak ho nejlépe využít pro Vaše potřeby,
zavolejte nám nebo napište. Rádi Vám řekneme víc.

V případě zájmu, kontaktujte Tomáše Pflanzera.