Novinky
Článek Marketing&Média: Role AI při testování reklam – Věra Šídlová
Konference MAKING SUSTAINABILITY REAL
Vyplatí se značkám udržitelnost? A o kolik by mohl “chytřejší” přístup k udržitelnosti zvýšit hodnotu Vaší značky? Na začátku února se to dozvíte na výroční Kantar KONFERENCI o udržitelnosti MAKING SUSTAINABILITY REAL. A na jaká další témata se můžete těšit?– jak značky realizují udržitelnost– jak interně zdůvodňují transformaci– jak vytvářejí důvěryhodná sdělení, která mají ohlas …
EFFIE 2023: TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÝCH KREATIVNÍCH NÁPADŮ
Efektivní kreativa je stále nejlepším nástrojem marketéra a dokáže zajistit, aby jeho kampaně byly úspěšné, ať už čelí jakýmkoli výzvám. Kantar a náš partner Effie jsme dlouhodobě zastánci kreativy, která má skutečný dopad a proto jsme se spojili, abychom lépe porozuměli tomu, co odlišuje vítěznou kreativu od těch ostatních. Pomocí škálovatelného nástroje Kantar LINK AI pro …
Pokračovat ve čtení “EFFIE 2023: TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÝCH KREATIVNÍCH NÁPADŮ”