Kantar TNS

V Barceloně jsme představili mobilní dotazování.

TNS představila na mezinárodním mobilním kongresu MWC v Barceloně své mobilní dotazování - Mobile Lifestreams.
Chytrý telefon vlastní každý druhý online Čech a stále více lidí si jej pořizuje. Na rozdíl od počítačů, je telefon součástí našeho já, máme ho stále u sebe. Díky tomu dokážeme získat celou řadu zajímavých dat a mobilní výzkum se tudíž stává neopominutelnou cestou k identifikaci „mobilních“ i „nemobilních“ obchodních příležitostí. TNS AISA již v minulém roce přišla s nástrojem Mobile Lifestreams, mobilním dotazováním, které umožňuje sledovat spotřebitelské chování přímo v okamžiku, kdy dochází 

k nákupnímu rozhodování. 

3R Mobilního dotazování.
Relevance - Lidé mají svůj telefon neustále u sebe, proto mobilní dotazování neinvazivně zapadá do jejich životního stylu. 

Reach - Dosud bylo odhalování zjištění v některých oblastech a situacích velmi složité. Díky Mobile Lifestream to měníme.
Reality - Odpovědi zachycené mobilním telefonem mohou přinést nejen více informací, ale díky odpovědím v době rozhodování nás i více přiblížit realitě. Jelikož se neptáte zpětně, ale přímo v okamžiku rozhodování nebo konkrétního zážitku.

Více o 3R mobilního dotazování najde zde.

V případě dalších dotazů, kontaktujte prosím Tomáše Pflanzera