Rozšiřování trhu na základě geografické expanze či expanze v rámci kategorie.

Pronikání na nová teritoria a do nových kategorií je radikální strategií. Ta většinou přináší zásadní potenciál pro inkrementální růst obchodu. Pro dosažení úspěchu je třeba precizně porozumět dynamice trhu, chování spotřebitelů a konkurenčního prostředí. A to je také to, co vám dokáže celosvětová síť poboček společnosti TNS zprostředkovat.

S experty na všechny klíčové trhy a s globálně osvědčenými výzkumnými řešeními jsme perfektně vybaveni přinášet detailní zjištění v rámci specifické lokality či sektoru. To je zcela nezbytné k tomu, aby se naši klienti mohli vydat na úspěšnou cestu k růstu na trzích celého světa.

Zde se můžete podívat, jak našim klientům pomáháme:

  • Budování pozice globálního lídra prostřednictvím růstu na nových trzích

    Stěžejní výzva klienta

    Náš klient, společnost s předním světovým postavením v oblasti osobní péče a hygieny, měl zájem rozšířit svou působnost vstupem na asijský trh s globální značkou deodorantu. Potřeboval tedy jasnou strategii a přesné pokyny v rámci positioningu značky.

    Konkrétní zjištění

    NeedScope zahrnul celou šíři porozumění potřebám spotřebitelů, zhodnocení positioningu stávajících značek, informace o vývoji značky a nástin tržních příležitostí. Dále identifikoval emotivní potřeby, které byly hybnou silou pro volbu značky i to, jak docílit uspokojení potřeb prostřednictvím image produktu a značky.

    Dokonale jsme porozuměli trhu s deodoranty, identifikovali cílovou skupinu a stanovili cestu k růstu. Současné značky na trhu uspokojovaly širokou škálu potřeb, až na ty z needscopového segmentu vitalita

    Nejzásadnější potřebou v daném segmentu bylo důraznější vyjádření individuality prostřednictvím energie a aktivity. Bylo nezbytné, aby deodorant spotřebitelům zprostředkoval pocit, že jsou plni života a svěžesti. Nebylo tedy překvapením, že osoba typově reprezentující tuto potřebu byla energická, živá a aktivní. Společně s dodáním přesných pokynů týkajících se složení produktu, obalu a positioningu pro celou škálu variant, jsme doporučili vytvořit novou řadu deodorantu za použití konceptu vitality.

    Cílený plán růstu

    Nový sortiment pak byl na trh uveden tak, aby obal i komunikace cílily na segment vitality. Po třech měsících došlo k získání třetího místa na trhu a 17% podílu především na úkor stávajícího lídra.

    V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte Davida Fialu.

  • Dvojnásobný podíl na konkurenčním trhu prostřednictvím dokonalejšího zacílení

    Stěžejní výzva klienta
    Náš klient, přední evropský operátor, si stanovil cíl expandovat na nové trhy. Aby mohlo dojít k prioritizaci investic a dosažení úspěchu, bylo třeba zjistit, které trhy značku nejlépe přijmou.

    Konkrétní zjištění

    Použili jsme konverzní model ke změření a porozumění zákaznické oddanosti ke značkám napříč celou řadou zemí, k poskytnutí detailní analýzy zákaznických potřeb a positioningu momentálně největších značek na trhu. Došlo k prozkoumání úrovně spokojenosti se současnými dodavateli, i otevřenosti a ochotě vyzkoušet dodavatele nové. Výsledky pak ukázaly, které trhy mají největší počet lidí otevřených ke změně svého současného providera. A to právě bylo zásadní pro identifikaci optimálních růstových strategií a strategií pro vstup na nový trh.

    Cílený plán růstu

    Na dvou nejslibnějších trzích uvedl náš klient svoji značku úspěšně a to s více než 10% penetrací v prvních 18 měsících.

    V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte Davida Fialu.