Nadšení zákazníci více utrácejí

 

Skutečnost, že spokojení zákazníci více utrácejí, je jednou z nejvíce nedoceněných pravd v oblasti retailu. Globální databáze Kantar TNS z oblasti retailových studií a nakupování ukazuje jasnou souvislost mezi spokojeností nakupujících a výší jejich útrat. Bohužel praxe ukazuje, že jen málo společností se soustřeďuje na to, jak docílit spokojenosti zákazníka – a tím pádem jen málo z nich chápe, jak zvýšit jejich útraty.

Jaké je tedy tajemství dokonalé spokojenosti nakupujících? Usnadněte nakupujícím hledání a nákup toho, co chtějí. Může to znít velmi snadně, ale v každé části této věty je skrytá výzva: snadno, nalézt to, co chtějí koupit…

Jaké jsou tři hlavní principy pochopení nakupujících? 

1. Nákupní mise a zamýšlená spotřebitelská příležitost (např. plánujete-li oběd, či oslavu) jsou primárními motivátory chování zákazníků a výběru jejich produktů.

2. Zákazníci jsou při nakupování určité kategorie buď již „rozhodnutí“ nebo ještě „otevření“ a to určuje jejich chování u regálu.

3. Pomoci zákazníkovi rychleji a snáze nalézt produkt, který chce, je osvědčeným způsobem jak zvýšit hodnotu jeho útraty.
 

Pokud bude cílem učinit z nakupujících spokojené zákazníky, stane se výzva rostoucích prodejů o mnoho snazší jak pro výrobce, tak obchodníky.

Retail and shopper

Kantar TNS nabízí komplexní soubor výzkumných řešení pro retail a nakupující, která podporují naše zákazníky ve strategickém plánování, aktivaci zákazníků a testování. Shopper Dimensions (vytváření strategií kanálů prodeje), Purchase Decision Journey (ovlivňování nákupního rozhodování) či Shopper Tester (identifikace a testování růstových iniciativ k podpoře in-store prodejů) jsou jen některé z nich. Obraťte se na nás a zjistěte, jak Vám můžeme pomoci k růstu kategorie či značky.

 

Jaká jsou naše řešení? 

  • Shopper Dimensions

    Shopper Dimensions poskytuje zásadní porozumění potřeb zákazníků. Ty následně vedou k vytvoření vhodných marketingových strategií a pomáhají vytvořit cílený plán růstu skrze uspokojení potřeb zákazníka v každém okamžiku nákupního procesu.

  • Shopper Decisions

    Shopper Decisions podporuje zvyšování prodeje v rámci kategorií a značek tím, že klientům ukazuje, jak co nejvíce „návštěvníků“ určité kategorie proměnit na zákazníky, i tím, že klientům přináší informaci o tom, jak zvyšovat podíl zákaznické volby u svých produktů.

  • Shopper Directions

    Shopper Directions je soubor řešení k testování marketingových aktivit v obchodech. Ta se provádí ve skutečných prostorách obchodu nebo případně v kulisách, či ve virtuální 3D podobě, online i offline. Testování různých obalů, uspořádání regálů a POS materiálů v obchodech pomáhá identifikovat, které z nich dokáží nejlépe zvyšovat prodej a zlepšovat vnímání zákazníků.