Client Partner

Jan nastoupil do Kantar TNS v roce 2011 a to na pozici Client Partner.

Jan Kovář

V letech 2007-2011 pracoval jako Client Service Director ve společnosti Synovate, kde byl zodpovědný za kvantitativní a kvalitativní projekty včetně vedení příslušných týmů. Mezi jeho strategické klienty patřily zejména společnosti jako Škoda Auto, Nestlé, Coca Cola, Bongrain nebo Emco. Jeho specializací byly produktové a konceptové testy, vývoj nových produktů, test reklamy a mystery shopping.

Před touto pracovní zkušeností Jan působil na pozici Automotive Research Manager ve společnosti GfK, kde byl zodpovědný za kompletní vedení sektoru automobilového výzkumu. Jan rovněž působil jako člen GfK ITU (GfK International Team of Automotive) a spolupracoval zejména s klienty jako jsou: Škoda Auto, Nissan Europe, Peugeot, Citroen and Hyundai.

Jan vystudoval vysokou školu ekonomickou v Ostravě se zaměřením na právo a obchod Evropské unie.

Jan je ženatý, má jednoho syna a mezi jeho zájmy patří zejména cyklistika, lyžování, kolečkové brusle a vysokohorská turistika.