Managing Director

Petra je CEO Kantar Consumer Insight for CEE region od 2/2016.

Petra Průšová

Petra vystudovala statistiku na VŠE, prakticky se výzkumu trhu věnuje od roku 1986, nejprve v Ústavu pro výzkum veřejného mínění a potom ve své agentuře AMD.

Stála u založení pobočky Millward Brown v České republice v roce 1999, kterou od té doby vede. Od roku 2002 působí v různých mezinárodních rolích v rámci CEE a Evropy.

Od roku 1992 vyučuje na katedře sociologie na Karlově Univerzitě, nejprve interně, v současnosti externě. Působí také jako externí lektor na VŠE. Aktivně se účastní řady konferencí, zasedá v několika odborných porotách a redakčních radách, umístila se mezi TOP25 žen českého byznysu, působí jako mentor v programu Odyssey.

V Česku a v regionu střední a východní Evropy zodpovídá za naplňování nové strategie Kantaru v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, v Rumunsku, v Rakousku, v Bulharsku a na vybraných balkánských trzích.